reklama

Prečo je obchod plný života, je to správna otázka?

Každý kto počúva, mnohotokrát aj nechtiac reklamné zvuky svojho okolia sa dozvie, že na Slovensku existuje obchod plný života. Ja som odhalil dôvod, prečo je tomu tak. Možno s názorom na túto skutočnosť niekto nebude súhlasiť, pretože je dôležitý aj uhol pohľadu. Záleží tiež na okolnosti, informácií, pozícií na ktorej sa hodnotiaca osoba nachádza a prístupu zúčastnených osôb k vzniknutým problémom s tým súvisiacich. Do vzniknutej situácii, pre znásobenie účinku článku, využijem len dve návštevy nemenovanej obchodnej siete plnej života. Po prečítaní článku možno aj vy vyhodnotíte, že vniknúte okolnosti sa skĺbiť môžu a výsledkom by mohol byť aj preplnený obchod, nielen plný. A možno ste podobné situácie sami zažili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Predstavte si je pekné ráno ,do toho túžba po čerstvom voňavom pečive, doma len kôrka obschnutého chleba, ktorý niekto z rodinných príslušníkov k tomu ešte aj patrične neschoval,v médiách sa ozýva dôležitosť výdatných raňajok,keď sa dozviete o ich posilujúcim účinku na váš organizmus na celý deň. Čo iné vás môže v tej chvíli napadnúť ako rýchly (zdôrazňujem r ý ch l y ) nákup v najbližšom obchode . Po vás budú vstávať ďalší rodinný príslušníci, aj oni určite budú potrebovať výdatné posilňujúce raňajky. Hor sa na nákup tam, kde to žije a je to najbližšie. Slniečko sa prebúdza aj jeho lúče vás nežne hladia po tvári a príjemne hrejú len chlad rána akoby vás chcel varovať pred niečím a niekým ,,,nechoď do najbližšieho obchodu, nechoď “, ale vy nepočúvate jeho hlas a do obchodu predsa len vstupujete a vystojíte si p r v ý rad na košíky. Ale aké sú to košíky, sú tak veľké, že s druhým protiidúcim košíkom sa vám podarí vyhnúť, ale ak do toho pribudne čo len najmenšia prekážka nastáva problém. (podobný problém som mal možnosť riešiť a dovolím si tvrdiť, že som ho aj vyriešil, v nemenovanom obchodnom reťazci, kde sa mi dostalo zaň od nadriadených aj ocenenia z dôvodu rýchleho a efektívneho spôsobu vyriešenia).Vráťme sa však do reality slovenského obchodu, poopravil by som však reklamu pre tento obchod, (na prípadne použitie týchto slov, si vyhradzujem autorské práva)do obchodu, kde to doslova v r i e a nielen žije. Asi chcete dôvod tohto tvrdenia, preto pokračujem ďalej. Plný radosti, že som si vystál košík, s tvárou vysmiatou ako mr. Bean, chcem sa dostať čo najrýchlejšie k pečivu a stihnúť dnes dôležité stretnutia. Pred pečivom, v úzkej uličke je d r u h ý rad. Vyhodnotím, že zbytočná , počkám kým predavačka dopočíta pečivo s prepravky, slušne ju požiadam ,,dovolíte prosím“ (že vraj čarovné slovíčka, ako pre koho). Vzniká d r u h ý problém. Má ho síce oslovená predavačka, ale keďže zazerá na vás, bytostne sa vás to dotýka. Prehliadol som to a vynútil som si priechodnosť. Za mnou sa ozvalo, ,,aspoň pečivo majú čerstvé a voňavé “. Povyberal som si pečivo pomocou rukavice, s ktorej mi vykukli prsty, do igelitového vrecka, ktorý je už tak tenký, že je problém ho otvoriť.Zabudol som počítať,nastal t r e t í problém (tiež som ho úspešne raz a navždy vyriešil).Nazriem k obslužnému pultu, je tam t r e t í rad, síce dve obsluhujúce predavačky, ale na môj vkus pomalé. V tom počujem nerozhodný hlas jednej z množstva zákazničiek pri výbere mäsových výrobkoch ,,čo som to vlastne chcela “, radšej si nevystojím t r e t í rad a nevytvorím š t v r t ý problém . Ak by sme boli vo väčšom obchode tohto slovenského reťazca, mohol by sa vám vyskytnúť š t v r t ý problém, že ak nemáte pri tomto obslužnom pulte košík nedostanete požadovaný tovar. Musíte sa vrátiť do rady na košíky a....Vráťme sa späť do prvého obchodu. Snažím sa dostať najkratšou cestou k pokladni a čim skôr vypadnúť z obchodu, kde to žije a vo mne niečo nepríjemné sa začína variť. Chyba, v najkratšej ceste k pokladni je ď a l š í rad a dúfam , že nie ď a l š í problém. Omyl, obchodná zástupkyňa kontroluje a dokladá tovar vo svojom regály a je prekážkou medzi mojím a protiidúcim košíkom. Radšej sa otočím a odchádzam skúsiť šťastie iným smerom. Podarilo sa dostať k pokladni, ale d l h ý m radom, pretože tri pokladne zívajú prázdnotou.Poviete si ,tak choď čo nejdeš tam, ale tam chýbajú pokladníčky (tiež riešiteľný problém).Vystojím si rad, priznám sa už to vo mne vrie a som rád, že mĺkva pokladnička ma zúčtuje a s vedomím, že dnes nemám najšťastnejší deň a hlavne začínam nestíhaťprogram dnešného dňa.V mojom podvedomí, okrem tohto nového vznikajúceho problému, sa mi ozýva aký problém ma mĺkva pokladnička, keď z jej úst nevyšli slová ,,dobrý deň, prosím, ďakujem, dovidenia...“Chladné ráno s nedostatočným oblečením, však našťastie mi neumožní dosiahnuť bod varu. Doma, úsmev túžobne čakajúcich členov rodiny na čerstvé pečivo a príjemná vôňa kávy pripravenej milujúcou manželkou alebo dcérou, bod varu a moje podvedomie našťastie upokojí .Ešte predsa otázka,koľko vlastne bolo r a d o v a p r o b l é m o v v obchode plnom života a kde to žije? ,,Isť, či neísť" opäť do tohoto slovenského obchodu, ďalšia správna otázka či...?

Miroslav Ferčak

Miroslav Ferčak

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan mesta Prievidza,SR a EÚ.Moje webove stránky:príbehy a skutočnosti,ktoré píše (Môj)život a...http://fercak.blog.sme.sk/http://www.facebook.com/QuoVadis Prievidza Téma: Myslíte, že sa Vás to n e t ý k a? https://www.facebook.com/pages/T%C3%A9ma-Mysl%C3%ADte-%C5%BEe-sa-V%C3%A1s-to-n-e-t-%C3%BD-k-a/421079364613366?ref=hl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu